سطح کراتینین فراز من 8.6-5.8 پس از دیالیز آیا من می توانم از آن را ترک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین فراز من 8.6-5.8 پس از دیالیز آیا من می توانم از آن را ترک

من فراز سطح کراتینین 8.6-5.8 بعد از دیالیز می تواند من را از آن ترک؟ شما می دانید بعد از دیالیز ترین سطح کراتینین خواهد شد بندازه، ولی این بدان معناست که شما می توانید دیالیز در این لحظه متوقف شود. آیا می دانید چرا؟ در زیر من به شما دلایل به من بدهید.

چرا بیمار به دیالیز نمی تواند ترک از آن حتی اگر فراز سطح کراتینین خود را پس از درمان؟

دیالیز جایگزینی کلیه است، می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر انجام بخشی از کار کلیه ها زندگی می کنند، اما می تواند کلیه تعمیر و نه حفاظت از آن را از آسیب بیشتر. بنابراین کراتینین خواهد به سطح بالا دوباره پس از مردم متوقف دیالیز، تا مردم باید آن را برای مدت زمان طولانی برای حفظ سطح کراتینین پایین تر است.

چگونه می توان بیمار نارسایی کلیه می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟

برای بسیاری از بیماران دیالیز آنها را به این درمان برای بقیه عمر خود را، اما نه به معنی آنها هیچ شانسی برای خلاص شدن از شر آن.

پیوند کلیه یکی از موثر ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، و آن را نیز جایگزین رایج ترین دیالیز. بنابراین اگر بیمار نارسایی کلیه را می توان در نامزد پیوند ذکر شده، آنها را فرصتی برای خارج شدن از آن دریافت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دیگر درمان های جایگزین از دیالیز است، در مقایسه با پیوند آن است طبیعی تر. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه از علت زمینه ای آن بدون کلیه صدمه دیده و دیگر ارگان را حل کند.

بنابراین در حال حاضر شما می دانید که هر دو از پیوند و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند جایگزین دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین ما لطفا، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: